Spijt van uw aankoop? Over retourneren doen we niet moeilijk!
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via vragen@kadootjesuitzoeken.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.”
Wanneer u een artikel wilt retourneren, neem even mailcontact met ons op via de Contact pagina. Wij sturen u een retourformulier toe dat u bij uw retourzending kunt toevoegen, u kunt dit ook hier downloaden. Op deze manier dragen wij er zorg voor dat we over alle relevante gegevens beschikken om uw retourzending zo snel en correct mogelijk te kunnen afhandelen. Het retourformulier voegt u bij uw retourzending bij of u download het retourformulier en mailt het naar ons toe.
Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.
Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact opnemen met vragen@kadootjesuitzoeken.nl. Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.
U kunt het pakket retour zenden via een PostNL Postkantoor of Servicepunt (kijk op www.postnl.nl voor het dichtstbijzijnde adres).Het retouradres staat vermeld in het retourformulier.
De kosten van het retour zenden zijn dus voor eigen rekening. Alleen indien een product buiten uw schuld om defect of beschadigd is kan de klantenservice besluiten de door u gemaakte kosten voor retourzending te vergoeden.
Home, deco en giftshop is niet aansprakelijk voor het kwijtraken van verzendingen of schade tijdens transport. Zorg daarom ook altijd voor een goede, neutrale verpakking. Wanneer na contact met onze Klantenservice blijkt dat u het pakket retour kunt sturen, frankeer het dan voldoende. Home, deco en giftshop kan helaas geen zendingen onder rembours aannemen en deze zendingen worden dan ook automatisch geweigerd.
Beschadigingen
Bestelling beschadigd aangekomen? Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al een beschadiging kunt zien, neem het product dan niet aan en vraag dan aan de bezorger om hier meteen melding van te maken.
Wanneer u het product al hebt aangenomen en er later achter komt dat de verpakking beschadigd is, controleer dan of er een defect aan het product is. Als dat het geval is, neem dan zo snel mogelijk na constatering contact op met ons. We laten u dan zo snel mogelijk weten of we het product kunnen vervangen of het op een andere manier kan worden opgelost.
Terugbetalingen
Bij het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruit betalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig. Klanten uit Belgie dienen tevens het IBAN en BIC/SWIFT nummer van hun eigen bank te vermelden.
LET OP: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Home, Deco en Giftshop heeft gedaan. Dit in verband met eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.